poniedziałek, 14 marca 2016

Sprawy organizacyjne, informacyjne i powitanie


Cześć wszystkim!
Powracam małymi krokami do blogowania. Mam nadzieję, że uda mi się to tak, jak planuję.


Co tu będzie?
Sama do końca nie wiem.Tematyka bloga będzie różnorodna. Nie lubię ograniczać się do jednego motywu, dlatego mam nadzieję, że to się Wam spodoba. Na pewno pojawią się tu zdjęcia mojego autorstwa, a może także moje. Możliwe, że będę umieszczać swoje przepisy na szybkie i dobre dania. Myślę także o pokazywaniu tu swoich pomysłów na makijaże oraz różnych kosmetyków.

Kiedy będą posty?
Postaram się umieszczać je regularnie, co 2 tygodnie w soboty lub niedziele. Wiadomo, że z czasem jest różnie, dlatego wybrałam weekend. O ewentualnych poślizgach w pracy będę informowała na mojej stronie na facebooku.

Jak będzie można odnaleźć posty o danej tematyce?
Po prawej stronie bloga umieszczone zostaną zakładki, w których będę dodawać pod hasłami linki do danego postu. Z każdą nową tematyką będą dochodzić nowe zakładki. Myślę, że to najlepsza z możliwych opcji. :)



Gdybyście zauważyli jakiekolwiek błędy w mojej pisowni, tj. ortografia, składnia, literówki, to nie bójcie się napisać mi tego w komentarzu lub na stronie na facebooku. Każdy ma prawo się pomylić, więc będę nawet wdzięczna za takie skromne uwagi i pomoc.


Na tę chwilę odsyłam Was do linków i do zobaczenia już niebawem! ENJOY!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz